ΜΕΘΟΔΟΣ ΠΛΗΡΩΜΗΣ
1. Πληρωμή με πιστωτική & χρεωστική κάρτα.
Δεχόμαστε πιστωτικές κάρτες Visa και MasterCard . Οι συναλλαγές στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα προστατεύονται από συστήματα online ασφαλείας τα οποία εγγυώνται ένα ασφαλές περιβάλλον συναλλαγών.
2. Πληρωμή με κατάθεση σε Τραπεζικό Λογαριασμό.
Μπορείτε να μεταφέρετε το ποσό οφειλής, σε κάποιον από τους ακόλουθους τραπεζικούς λογαριασμούς με αιτιολογία το ονοματεπώνυμο σας.
Εθνική Τράπεζα: IBAN GR29011013300000133007046763
Alpha Bank: IBAN GR2301401960196002101096467
Τράπεζα Πειραιώς: IBAN GR0401720840005084044790413
Eurobank: IBAN GR5002601820000810201178324
Μετά την κατάθεση παρακαλώ να αποστέλλεται η απόδειξη στο email [email protected] με θέμα τον αριθμό της παραγγελίας σας & το όνομα σας. Η παραγγελία σας, αν στις επόμενες 24 ώρες δεν έχει γίνει η κατάθεση, θα αποδεσμεύεται.
ΕΞΟΔΑ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ
ΕΛΛΑΔΑ
ΔΩΡΕΑΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ σε όλη την Ελλάδα σε αγορές άνω των 50€.
Τα προϊόντα που παραγγέλνει ο χρήστης μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος niks.gr αποστέλλονται σε αυτόν με τη εταιρεία Elta Courier.
Χρόνος Διεκπεραίωσης Παραγγελιών:
Ο χρόνος παράδοσης εκτιμάται σε 2-5 εργάσιμες ημέρες από την ημερομηνία ολοκλήρωσης της παραγγελίας.
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΛΛΑΓΩΝ / ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ
Αλλαγές γίνονται δεκτές εντός 14 ημερολογιακών ημερών. Το προϊόν πρέπει να είναι ακριβώς στην κατάσταση την οποία παραλήφθηκε και εντός της συσκευασίας του, με όλα τα συνοδευτικά έγγραφα.
Προϋποθέσεις επιστροφής :
1. το προϊόν δεν πρέπει να έχει χρησιμοποιηθεί,
2. η επιστροφή πρέπει να πραγματοποιηθεί εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών με δικά σας μεταφορικά έξοδα,
3. το προϊόν πρέπει να συνοδεύεται απαραίτητα με την πρωτότυπη απόδειξη αγοράς,
4. και να βρίσκεται στην κατάσταση που παραλήφθηκε από τον πελάτη, πλήρες και χωρίς φθορές, η δε συσκευασία του να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προιον.
Οι αλλαγές γίνονται πάντα με βάση τις τρέχουσες τιμές.
Δεν είναι δυνατή η αλλαγή σε κάλτσες, αυτοκόλλητα, προιόντα λιμιτιντ-εκπτωτικά & εποχιακά.
Για να ξεκινήσετε μια ανταλλαγή, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο [email protected] Εάν η επιστροφή σας γίνει αποδεκτή, θα σας στείλουμε οδηγίες για το πώς και πού να στείλετε το δέμα σας. Τα προϊόντα που μας αποστέλλονται χωρίς προηγουμένως να ζητηθεί επιστροφή δεν θα γίνονται δεκτά. Μπορείτε πάντα να επικοινωνήσετε μαζί μας για τυχόν ερωτήσεις επιστροφής στο [email protected]
ΖΗΜΙΕΣ / ΕΛΛΑΤΩΜΑΤΑ / ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ
Ελέγξτε την παραγγελία κατά την παραλαβή και επικοινωνήστε αμέσως μαζί μας εάν το προϊόν είναι ελαττωματικό, κατεστραμμένο ή εάν λάβετε λάθος προϊόν, ώστε να αξιολογήσουμε το ζήτημα και να το διορθώσουμε.